Reklamné tváre Tina štúdia

23.02.2012 08:59

Fotografovanie patrí medzi tie poskytované služby Tina štúdia, ktoré sa tešia veľkej priazni. Verím, že práve kvalita práce je dôvodom, prečo sa mnohí z vás po určitej dobe vracajú :-). Osobne si cením každého klienta a dbám na profesionálny prístup. Som zástanca maximálneho rešpektovania vášho súkromia a preto ma mojej webke nenájde vo foto portfóliu žiadne fotografie klientov. Rozhodla som sa pre iný prístup. Publikovať budem iba fotografie modelov/modeliek, s ktorými si vopred dohodnem podmienky fotografovania zdarma. Klient získa kvalitné fotografie a ja materiál do portfólia. :-)
Postupne budem na tento web pridávať fotografie zo starej web stránky ako aj nový materiál a zároveň by som vám chcela sprostredkovať aj postrehy modelov zo samotného procesu fotografovania. Sledujte podstránku fotoslužby :-).